200 milionů pro Procházku. Stále směřujeme k cíli, aby byl nejlépe vydělávajícím sportovcem Česka, říká manažer
V sobotu za titulem prestižní organizace UFC. Pokud Jiří Procházka získá podruhé pás šampiona polotěžké divize v americké organizaci, bude slavit. A také stoupne jeho marketingová cena. Jeho tým má mnoho cílů, mezi největší patří být nejlépe vydělávajícím sportovcem v Česku. A tady jde už o stovky milionů. Zranění vše zpomalilo, to ovlivnilo také byznysovou stránku, přiznal pro kaocko.cz Matěj Kretík, který s týmem zastupuje Procházku po marketingové a PR stránce.
Po zisku titulu v UFC v Singapuru jste si přál do roka dvě obhajoby a nárůst marketingové ceny Jiřího, jaká je realita po 17 měsících?
Zranění vše zpomalilo, to ovlivnilo také byznysovou stránku. Ta se zasekla na posledním ...